קריאות פאשיסט לבנט בועידה של 'הארץ'

    גואל ועקנין | צילום: אילוסטרציה No Comments on קריאות פאשיסט לבנט בועידה של 'הארץ'
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך נאומו של יו"ר הבית היהודי ושר הכלכלה נפתלי בנט בועידת השלום של עיתון הארץ הוא הותקף מילולית על ידי מספר אנשים שהיו במקום ועם סיום נאומו כאשר החל לצאת לכיוון רכבו הותקף בנט פיזית על ידי מספר אנשי שמאל שנכחו שם.

    גורמי השמאל היכו את בנט בטענה שדם הילד מוחמד אבו חדיר נמצא על ידיו וכי הרצח בוצע בגלל ההסתה שנבעה מתוכן נאומיו בכנסת. נאומו נקטע מספר פעמים בקריאות "בוז" ו"פאשיסט".  בנט אמר בתגובה "אני מייצג עמדה של מליוני אנשים ואף אחד לא ישתיק אותי. זה המקום האחרון שחשבתי שתנסו לסתום פיות"

    מהבית היהודי נמסר כי הם מביעים זעזוע ושאט נפש מתקיפתו של השר נפתלי בנט היום בועידת השלום של הארץ בתל אביב.

    קריאות ה"רוצח" בקהל וסתימת הפיות שתורגמו לאלימות פיזית הינן חמורות ובלתי נסלחות בציבוריות הפוליטית הישראלית ואנו מצפים לגינוי של כל איש שחופש הביטוי יקר לו מימין ומשמאל בישראל.
    עוד הוסיפו בבית היהודי כי לעולם לא נשתוק ולא נפסיק לומר את עמדתנו, יהיה אשר יהיה".

    ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג אמר בועידה כי " דווקא בימים של סערה אנחנו חייבים לייצר תקווה ואלטרנטיבה ואם אני הייתי ראש ממשלת ישראל הייתי נותן מכה קשה לחמאס ונוסע לרמאאלה לדבר עם אבו מאזן".

    הרצוג אמר כי יש את הכוחות המתונים בתוך קואליציה של מדינות מצרים ירדן הרשות הפלסטינית וטורקיה שביחד ניתן להיאבק בטרור ולחתור לשלום.

    הרצוג אף מתח ביקורת על ראש הממשלה ואמר כי לנתניהו היתה תקופה ארוכה של של שקט להביא את השינוי המיוחל אך הוא לא הצליח ולא יזם ולכן המערכת הפוליטית צריכה ללכת לבחירות



    0 תגובות